onsdag 14 juli 2010

Äntligen Onsdag!


Så är det äntligen onsdag... 2 dagar plus i dag kvar att jobba, det går framåt.
I går kväll var det lite drägligare ute, 24 grader svalt när vi kom hem och sen på kvällen var det bara 19 grader vid 22,30...såå nice.
Hoppas det är svalare inne på jobbet med, troligt vis inte men jag ska dit och fläka upp alla fönster och dörrar snart!
Såg min favorti serie igår ♥ True Blood, den är bara så cool!
Sen blev det film med som ni kan se i föregående inlägg.

Längtan är enorm nu efter semester! Och snart kan Kim och jag räkna timmarna dit! Får se om vi firar det på Fredag genom att gå och ta en öl :)
Men nu är det dags att ge sig av strax!
Tjingeling ...och smält inte bort!

2 kommentarer:

  1. 3 dagar kvar :) men då hade vi mycket varmare än er, tror vi hade +26 vid kl22,men nu på morgonen är de lite mulet och svalare, hoppas de blir en mellan dag så man kan greja hemma lite.
    Klart du ska ha en öl på fredag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt detvar svalare igår. det gillades :)
    oh karuseller älskar jag hihi. jag hoppas jag kan fortsätta åka sen efter jag fått barn, hört många som inte kan det...

    SvaraRadera