onsdag 16 juni 2010

Så står man där igen...

I köket... eller nästan, stoppade nyss in kycklingen i ugnen, blir kyckling, sallad och hemmagjord potatissallad
och jordgubbar till efterrätt... massor med jordgubbar och lite grädde...Jag bokstavligen älskar jodgubbar!
Tycker det är synd att de är så dyra, 50kr litern är lite i dyraste laget!
 Och en liter är för lite... så det fick bli 2!
Men va då... man lever bara en gång!






Och var ju bara tvungen att testa min jordgubbsskärare... och den funkade ypperligt, la en på grädden som garnering :)
Måste även berätta att första Pion knoppen har slagit ut!
Me like ♥


Nu måste jag göra lite nytta här!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Åh är det svenska jordgubbar?!
    Fiffig jordgubbskärare.....
    Här ligger vi lite efter när det gäller växtligheten, jag har inte sett några Pioner än, men snart hoppas jag!

    Hej hej

    SvaraRadera
  2. Åh underbart gott det där ser ut att vara!Jordgubbsskärare,gud vad bra sån måste jag köpa!
    Exakt visitkort skall skrivas ut o fixas iordning så rätt så,inget grus i närheten av min monter, skall ha svart linneduk tänkte jag;)
    Åh hoppas du hittar ngt du gillar i min webshop, nu skall jag spana in vad du jobbar med o de läckra lusthusen!

    SvaraRadera
  3. Va smart ide att dela gubbarna så :)
    Hoppas allt är bra med dig... vi njuter i fulla drag ett par dagar till men sedan bär det av hemmåt!
    Kramisar

    SvaraRadera