söndag 25 maj 2014

Grattis till alla enastående mammor!


Grattis på Morsdag till alla fina mammor!

I dag är en sådan dag som jag saknar min mamma extra mycket, eftersom jag inte kan krama henne och säga hur mycket jag älskar henne och hon betyder för mig.
Hon ställe alltid upp och fanns där för vad det än gällde.
Hon har varit borta ur mitt liv sedan hon gick bort december 2000 men aldrig ur mitt hjärta, hon finns alltid med mig.

Jag försöker ge mina döttrar samma kärlek och omtanke och vara där för dem.
Mina döttrar är det värdefullaste, vackraste och finaste jag har.

Idag kommer dom kl 12,00, jag skulle bara se till att det fanns potatis hemma :) 
Tror det vankas en god lunch!

Så till alla mammor, jag hoppas ni blir bortskämda och uppmärksammande idag ♥


Och glöm inte att man behöver inte köpa presenter, man kan visa sin uppskattning med att göra något för sin mamma eller varför inte plocka en bukett blommor eller skriva ett brev.
Jag tror till och med att det uppskattas mer än en köpt gåva.

Min syster sa något som värmde mitt hjärta, hon fick alltid en stor bukett med maskrosor eller andra ängs/skogsblommor av sin dotter på Morsdag och de är de vackraste blommor hon fått. ♥
Jag har många fina minne när Nenne och jag plockar blommor till våra mödrar
i skog och mark i vårsolen här i Åhus. ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar