lördag 26 oktober 2013

Härliga helg välkommen!



Efter en hektiskt dag på kontoret så avslutade jag fredagen med en tripp in till stan och lite shopping på den nyöppnade gallerian. Se hemsidan här och här och Facebooksidan här,
Gillar inte arkitekturen men det var fräscht och fint, och vilken Coop butik vi fått i stan! Underbart! 
Jag hittade en klänning, strumpbyxor, present till värdinnan som håller i kvällens middag.
Det slank även med en dörrkrans, så nu längtar jag till första advent.





När jag kom hem så hade det varit ett blomsterbud hos oss, och vilken underbarbar bukett vi fick från Marcus och Malin med lyckönskningar till oss på bröllopet ♥ Både jag och Chris blev jätte rörda, ni är helt underbara!


Sen var det ju dags att laga mat, och lite vin till kocken så klart :) Det blev Lindas underbart goda recept på Fläskfilé med dragon, klicka här så kommer ni till receptet!



Jag serverade den med klyftpotatis, och ugnsstekta morötter och en sallad med vindruvor och cocktailtomater, fräscht och gott.


Nu är frukost intagen och jag ska ta en promenad till havet och ladda batterierna inför kvällens middag hemma hos Aysel i Osby :) Ska bli så trevligt ♥
Önskar alla en underbar lördag-


1 kommentar:

  1. Ja, då får man ju göra sig en tur till Kristinstad också,, då jag ÄLSKAR shoppingcenter.. :-D

    Vill passa på att önska dig en finfin söndag.. // Kramen

    SvaraRadera