tisdag 27 augusti 2013

God morgon vänner!


Oj vad tiden går snabbt på jobbet, jag läser och läser och läser... det är väldigt intressant samtidigt som det är svårt.
Det jag läser på om är luft permeabilitet, toxikologi, allergi och överkänslighetstester för material.
Efter jobbet så var det direkt till Emily, tack för hjälpen i går ♥
Och sen ramlade ännu en bit på plats :)

Bröllopsdetaljer :)

När jag kom hem så var middagen klar, så skönt att bara sätta sig till bords :)


 Och jag hade paket väntandes på mig med :) Lika spännande varje gång! Ska bli spännande att testa allt! Kolla här vad jag har fått innan i mina Glossybox.


I dag är det en massa andra åtaganden efter jobbet.
Men som sagt jobba först.
Ha en underbar dag mina vänner!


1 kommentar:

  1. Hoppas du får en bra dag, o slit inte ut dig så att du sover hela bröllops resan sen :)

    SvaraRadera