lördag 13 juli 2013

R.E.D.D. Free tamponger och extra kampanjpaket :)






Nu är det dags för en ny kampanj med Reddville och denna gång Cyklo-F! Fick tamponger i storleken Super hemskickat!
Nu är sommaren äntligen är här så ska jag testa Cyklo-F många kvinnor precis som jag besväras av riklig menstruation. Och varför ska man behöva avstå från ett aktivt liv, eller oroa sig över att blöda igenom. Så tack Cyklo-F nu kan även jag njuta av sommaren, och slippa oroa mig!
                     
Cyklo-F är ett receptfritt läkemedel som är till för dig som har riklig mens och vill minska dina blödningar. Cyklo-F innehåller inga hormoner och den aktiva beståndsdelen är tranexamsyra, ett välkänt preparat som liknar de aminosyror som finns naturligt i kroppen.
De dagar du blöder som mest tar du två tabletter, tre gånger per dag.
Jag fick ett erbjudande från Cyklo-F, 30 % rabatt! Givetvis har jag redan utnyttjat det!
Cyklo-F kan köpas på apotea.se. 


Jag fick även ett stort paket denna gången, men även mitt lilla vanliga :) 
Jag hade kommit med i en kampanj... så himla kul. 
Jag fick hem:
Mitt val - vitaminer för kvinnor
Sensual balans
Lactal balans
SB 12 - anti plack tuggummi
Ett paket tamponger till!
Så nu få jag testa och utvärdera om detta är något för mig.
Spännande.
Tack Reddville!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar