tisdag 9 juli 2013

IKEA, Absolut... och sent slut :)


Dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt för början, men den blev så mycket bättre.
Åt en stadig frukost sen åkte jag in till stan och mötte upp Nenne.
Sen bar det av till färgaffären ...köpte lite grejor jag ska pyssla med senare i veckan.
Sen blev det IKEA--- ja jisses vad vi hoppade, hittade massor kul saker och nu kan jag äntligen fixa  till i gästhuset.


Sen kom hela familjen Havmyr till oss och vi grillade vildsvin, med smarriga tillbehör ... gud vad det är gott.
Desserten gillade Dennis skarpt :) En moccamousse.


Efter maten blev det kubb och badminton.
Sen blev det drinkar med Gin, fläder och massor is... gudomligt gott!
Absolut Watkins kom med fram. Mumma :)


Vi hade en mycket trevlig kväll med många skratt och mycket musik. 
Spelades massor med 80-tals pop och vi avslutade med musiktävling :)
Och när vi var på väg in i säng så var solen på väg upp! :)
Vaknade vid 9 idag sen har det gått som på räls, fixat och donat och nu ska jag strax duscha och fixa mig för utgång med härliga vänner.
Gästhuset då?... jo det är fixat, bilder kommer lite senare :)

Ha en underbar tisdag! ... åhhh vad jag älskar att ha semester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar