torsdag 19 maj 2011

List dags!



Älskar ju listor :)
Den här har jag hittat hos MaisonGrey!


Skor: Japp, men gillar gå barfota på sommaren *ler*
Sneakers: Ett par
Jeans: Lindex, både "slarviga" med hål i och fin jeans
T-shirt: japp enfärgade helst!
Underkläder: Vitt och svart mest
Väska: Många :P Älskar min röda i skinn som kostade en förmögenhet!
Plånbok:  Svart som jag fått av döttrarna i present ..men även andra som jag använder till och från.
Solglasögon: 4 par
Klocka: Tissot (numrerad)




Smycken: Bismark, Pandora, Både guld och silver
TV: Vardagsrummet och i dotterns hus.
Mobiltelefon: Iphone
Dator: Dell
Lotion: LdB
Deodorant: LdB
Tandkräm: Colgate.
Schampo/Balsam: Elvital by Loréal
Tvål: Pumptvål LdB
Parfym: Trésor by Lancôme




Mineralvatten: Ramlösa Mango... sjukt gott!
Vin: Ja, både rött, vitt och rosé!
Drink: Gärna, massor olika men inte för starka.

Bröd: Kavring är sjukt gott.
Mat: Allt utom lever
Glass: All... fullkommligt älskar glass!
Godis:  Choklad, mörk med pistage
Säng: Delar med sambon.
Magasin: Amelia, Tara, Allt Om trädgård.




3 kommentarer:

  1. Själv gör jag inte listor, men jag läser gärna :)

    Sv: Ja, allt behöver inte gå så fort. Ibland måste man få skynda långsamt!

    SvaraRadera
  2. Kul att du också gjorde listan! :)

    SvaraRadera
  3. orkar aldrig med att skriva sånna, men de ju kul å läsa.

    SvaraRadera