lördag 24 juli 2010

Sluta träna och njut i stället





Jag tror jag hittat det optimala sätter... i alla fall om man får tro artikeln på Aftonbladet!


Skådespelerskan Marisa Tomei vet vad som är huvudnyckeln till hälsa:
– Känna dig stygg, drick vin och ha sex!

Hur tycker du det låter? Som en plan? Me like!
Stjärnan betona att hon inte är något hälsofreak:

– Det handlar om att känna njutning också. Jag älskar lek, lek, lek! Att gå ut och dansa och vara högljudd. Det är kul att vara en nattsuddare, känna sig stygg, dricka vin och ha sex!

Läs hela artikeln här!

4 kommentarer:

  1. Härlig träningsform, den skulle t o m jag tycka om :D

    Visst älskar man Feskekörka!

    SvaraRadera
  2. Känns som att den är bättre än min... ;o). Men jag är glad jag har kommit igång med min träning och håller alla tummar jag har för att jag ska fortsätta med det och inte sluta fr att "det inte händer ngåot". Fördelen med att jogga är att man har framgång nästan varje gång!

    Ha en skön lördag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Haha låter bra.... dricker vin gör jag stygg händer väl men sexbiten njaaaa...

    SvaraRadera
  4. jag såg bara filmen i 30 minuter sen slocknade jag. Men den är nog värd att se, spännande film.

    SvaraRadera