söndag 25 juli 2010

Regnet bara öste ner...

Vilken slappedag det blev i går... så skönt!
Vi fixade bara undan lite och sen blev det bara lite matlagning, kycklinggryta är perfekt när man är många!
Det blev ju lite film i förrgår kväll för mig och Jasmine, vi tittade på senaste Wallander, Vittnet... den var helt okej :) Hoppasde faktiskt högt ett par gånger!


Har ni sett den?
I går blev det Scooby Doo med Sabina och Mickis :)
Jasmine och Chris var och jagade och Jasmine fick se vildsvin :P
Jag inväntade våra övernattningsgäster som blivit försenade i Tyskland.
Klockan var mitt i natten när de anlände, men som alltid lika kul med besök av Malin och Marcus och deras vänner.
Jag och Marcus satt uppe och bubblade till 5,45 innan vi kom i säng!
Dom åkte vidare idag vid Lunch. 





Sen kom Rie och Bjarne (fr Damnark) som är på husvagns semester här i Sverige och hälsade på!
Så kul att träffa dem igen!





Nu ska vi grilla och sen titta på film :) Kan ju tala om att det går inte i många knop idag!
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Du har fullt upp me gäster också,mensamtidigt kul eftersom ni inte ses ofta.
    Pajen blev lyckad, har själv gjort den me ananas
    tidigare och den är också god.
    Ha en bra filmkväll! kram

    SvaraRadera
  2. Visst kan det vara skönt med ett par grådagar men nu fryser jag och vill ha tillbaka värmen.

    Kul att träffa vänner särskilt om det inte ges tillfällen så ofta... men själv hade jag nog inte orkat med det tempot och hela nätterna.

    Imorgon vore det skönt att träffa på solen igen!

    SvaraRadera
  3. regnet öser ner här med...jag ligger i soffan med feber. försökte hyra senaste wallanderfilmen igår men den va ju uthyrd överallt =(

    SvaraRadera
  4. Men... när sover du?

    Det är underbart med söndagar när man har semester - vi njuter av en film och lite godis ;o)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Har du semester nu?

    Gäster hemma hos er?

    Vi såg också den nya Wallander. Jag tyckte den var bra.

    Vicki

    SvaraRadera