onsdag 28 juli 2010

Hot hot hot!

Jisses vad det är varmt och kvavt, men härligt ändå!
I går var det filmkväll och men vi somnade (gick och la oss i våra sängar) de små tjejerna hade med slocknat tidigare, men inte Jasmine och Natti...haha!
När jag kom upp i morse såg det ut såhär!






Hahaha... ungar sovandes på kors och tvärs... jag var tvungen att plåta dem!
Gillar helt klart Nattis stil i korgstolarna!
När jag väckte dem sa dom att de sovit gott i alla fall!
Men jag lovar det va snitslad bana när man kom upp...hihi!

Nu ska jag ha ett glas vin och njuta av kvällen!
Tjingeling!

6 kommentarer:

  1. Jag skulle ha varit ledbruten om jag hade sovit så där!! Skål!

    SvaraRadera
  2. det är något jag med kommer göra när jag vet jag inte skall ha fler barn. ha fler barn, ajg som inga har. men den dagen det är slut... lättare än klödda med medel hit å dit.

    SvaraRadera
  3. Hahaha så underbart! JAg hade nog brutit ryggen av mig :)

    SvaraRadera
  4. "Där de finns hjärterum finns de stjärteerum"
    ser så mysigt ut... Ja visst är egentid me sina egna viktigt å fint... man ska ta vara på tiden... helst när man bara har på 50%... tiden går för fort bara...
    KRAM ha en underbar dag

    SvaraRadera
  5. Ha ha vilka sovstilar, en annan hade ju varit böjd när man vaknat, fastnat liksom. Ha en bra dag! kramis

    SvaraRadera
  6. Haha va roligt att alla somnat!

    Jo det är ju riktigt dyrt med blommor om man ska hålla på och köpa nya hela tiden :D

    SvaraRadera