söndag 17 juni 2012

Midsommar tips

Jag fick en fråga om jag hade några bra recept på tårtor till midsommar...
Jag har massor med smarriga så det är lite svårt att välja!
Här kommer ett par tips på tårtor som jag tycker passar till midsommar :)


Varför inte göra en Pavlova, fyll den med massor smarriga jordgubbar!

Detta är en riktig kalas tårta och kan göras till många personer

Denna Vanilj och jordgubbstårta är nog en av mina favoriter, fylld med härligt god vanlijkräm och jordgubbar.

Det kommer några fler så fort jag hinner lägga in dem!



2 kommentarer:

  1. Guud så duktig du är! Man blir ju såå läskad här inne haha:)

    Ha en skön kväll!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Iza :)
      Det kommer några till i början av veckan.
      Ha en underbar midsommar vecka!
      Kram

      Radera