måndag 12 december 2011

God morgon!



Vilken helg vi haft... underbart!
Nu hoppas jag att kommande vecka blir lika bra!

Det har varit familjemys, bak, god mat, fest med härliga vänner och en avkopplande söndag!
Chris har umgåtts med sin bror, jagat och haft trevligt!
Jag har haft Em och Macce här med bak och mys.
Just nu saknar jag bara Natti som är hos pojkvännen och har varit på julmarknader och annat kul!
I går mös jag hela dagen och gjorde inte många knop... gick runt i pyjamasen och bara var :) 
Det blev lite film och efter maten som var Trattkantarell fylld vildsvinsfärs blev det fika, lussekatter  pepparkakor och mögelost ...det är farligt gott.

Nu är ju frågan vad man ska hinna med i veckan.. julkorten ska skrivas och lite bakande blir det nog.
Här blir inget extra ledigt till jul, men jag kan inte klaga det har jag haft i ett par år nu :) 
Så det blir en lugn jul för oss.
Ska ni vara lediga mellan jul och nyår?
Men nu är det hög tid att säga hej då till Andreas som kör hem idag och sen åka och jobba!
Ha en underbar dag alla fina
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Har jag TUREN med så jobbar jag de sista dagarna detta år nu till helgen (alltså den 17:e & 18:e), sen så börjar jag den 7:e januari igen. OM, jag nu får ledigt den 30:e,, annars så jobbar jag den dagen också.
    Ska bli göttit...

    Hihi, jag tänkte på dig när min son hade önskemål om mat till sin student i juni, då önskade han sig hemmagjord potatisgratäng med älgstek. Älgstek är INTE vanligt hos oss kan jag lova, tror faktiskt jag aldrig har haft det.
    Så, vi får se hur det blir med den saken.

    Ha dä bäst och sköt om dig.. // Kramen

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig några dagar innan jul istället...:)

    Ha en underbar start på den nya vecka!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  3. Hej! Vi ska julstäda i helgen som kommer och sedan åka och handla julmat sedan är vi klara hoppas jag. Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  4. God förmiddag :)

    Julkorten är jag redan klar med vilket känns skönt. Likaså alla julklappar :)

    Hoppas du får en lika härlig vecka nu som helgen var :) Kram

    SvaraRadera