torsdag 8 juli 2010

Go morron i det vackra vädret!


Solen håller i sig... så det blir ännu en svettig dag på kontoret :)
Få se hur vi ska lura till oss glass idag :P
Blev glass igår pga. att en av cheferna köpt lägenhet :)))) så vi firade :P... idag måste vi hitta en annan lösning ...hihihi.
Vad gör ni för att lätta upp det hela på jobbet när det är varmt, trögt och allmänt brist på syre?
Nu ska jag kasta mig ut i verkligheten. och höra med Chris hur han mår idag... isch, ögoninflammation och spyor kan jag va utan... glad jag jobbar :)))

Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Oppss,, jag tycker VI betalar mycké i underhåll. Drygt 3.800,- / månad.
    Visst,, nu jobbar ju jag bara halvtid och har halvtids sjukersättning så inkomsten är väl inte såååå hög som man skulle vilja ha den, tur mannen jobbar heltid men det är ju inom industrin så det är ju inga höga löner precis.

    Men, jag är nog väldigt prismedveten... det säger min svärmor ofta till mig.
    "Jag känner ingen annan person som är sååå prismedveten som du är Annelie, Göran kunde ha fått det bättre"... det är ju kanonroligt att höra.. :o))

    Nääee,, jag fattar INTE heller hur folk kan se till att de hamnar i såna situationer de är i när de måste söka sig till Lyxfällan sen... tänk bara att ha samvete och skita i öppna räkningarna.. hur är man funtad då..??!!

    Nääee,, detta med bil väntar vi nog med.
    Bättre o betala av lånet vi har,, eftersom vi egentligen inte är i behov av en bil.
    Bara att det är ju gött o ha en,, men bilförsäkringarna är ju inte billiga heller.
    Sånt har vi redan kollat upp.
    Men tack för länken.

    Ha det allra bäst i denna underbara sommarvärme.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. *kastar in* en kartong me GB -glass... *SWISCH*

    SvaraRadera
  3. *SKRATTAR* elle ska de va Åhus....Hihi

    SvaraRadera
  4. Nej GB :D Jobbat där precis som min far... han var lagerchef där, och jag åkte runt och beställde och fyllde upp boxarna i butikerna i Malmö :D ...15 år cyklandes runt efter plugget:P
    Kanon bra jobb, man fick motion i alla fall :D

    SvaraRadera
  5. GB i Kyrkheddinge då kanske? Där vet jag många som har sommarjobbat och jobbat extra.

    Körde förbi för inte så länge sedan.

    Idag har vi festat till det lite med en gemensam lunch ute för oss som kunde sticka iväg. Det var himla mysigt!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Japp Eva, men innan dess i Malmö...innan det flyttade till Kyrkheddinge!

    SvaraRadera
  7. Ja hellre jobbar man än o stannar hemma med sjuklingar.
    Vi har också jättevarmt på jobbet så man slänger sig in i duschen på kvällarna när man kommer hem.
    Hoppas du klarar dig från alla baciller :)
    Kram

    SvaraRadera