fredag 23 mars 2018

Härligt med helg!






Favoritdag, det vill säga fredag med massor på programmet. besök hos sköterskan för provtagning, hämta min berlock som jag fick i födelsedagspresent (den har äntligen kommit) shoppa lite annat smått med innan jag ska hemåt och hoppa av på Kvantum och handla mat till helgen och början av veckan. Försöker inte handla mer än 2 ggr per vecka. Storhandla en och komplettera en dag.

Veckan har varit fullsmockad, jobb med kundbesök, besök av barnbarn och rodda massa annat. 
Melanie har börjat förskolan :)  
Tycker det är så kul för henne, hon har verkligen längtat. Idrottsförskola är passande för henne... hon som har så mycket spring i benen.
Hon går ju på gympa med och älskar det!
Theo är äntligen med frisk, han och jag och Chris har ju inte varit annat än sjuka... och  Emily och Marcus har fått sin beskärda del med... Emily värst med kräksjuka. Led verkligen med henne. Men NU! Just i dag verkar alla vara krya :D
Och jag hoppas verkligen det håller i sig, längtar ju efter att kunda hitta på lite kul ihop.



Helgen kommer med 30-års kalas och annat kul. Dottern har ju fyllt och svärsonen fyller. 
Och snart fyller mormors prins 2 år, Theo är så charmig och söt. Full med bus och upptåg och hela tiden glimten i ögat. 
Och påsken närmar sig med stormsteg!




Jag hoppas ni alla får en underbar helg. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar