fredag 24 november 2017

Härliga fredag!




Äntligen fredag och min favorit dag på veckan! Idag blir det lite shopping efter jobbet och sen ska jag kasta mig i soffan och inte göra ett skit... bara njuta av att vara ledig och hämta andan lite. 
Nu börjar schemat tuffa till sig igen... och veckorna är inplanerade till fullt ... skoj skoj men man måste ha återhämtning med.



Ladies Club fyller 5 år och det firar vi i morgon.
Bord är bokat på Borgmästargården i Kristianstad. 
Jag har inte ätit där innan så det ska bli intressant. 




Jag gillar inredningen där, så himla läcker, givetvis har dom inrett med lokala aktörer som Blå Station.
Vad gillar ni stolarna? Själv är jag väldigt förtjust i dem, Dent som stolarna heter ser fruktansvärt obekväma ut men så är absolut inte fallet! Älskar dem!
Och maten ser väldigt god ut!
Sen är ju även servicen en stor del av upplevelsen. För mig har helheten en stor betydelse!
Recension kommer sen på Tripadvisor
Bilderna lånade från Borgmästaregårdens Facebooksida.


Vad ska ni göra i helgen? 

5 kommentarer:

  1. Låter som en härlig fredag.. Trevlig helg..

    SvaraRadera
  2. Blir en lugn helg med grabben :)

    SvaraRadera
  3. Superb bⅼog you have here but I wwas wondering if
    you knew of anny user discussion forums that cover the same topics talked about here?
    I'd really loѵе to be a pаrt of commmunity where I cаn get feеd-bаck from
    other experienced indіvіduals thɑt sharе the same interest.
    If yoս have any suggestions, please let me know. Cheerѕ!

    SvaraRadera
  4. Awesome blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little
    lost on everything. Would you suggest starting with a free
    platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many
    choices out there that I'm completely overwhelmed
    .. Any suggestions? Kudos!

    SvaraRadera