tisdag 14 november 2017

Härlig helg... eller ärlig helg?!

Ska jag vara ärlig så har helgen inte varit toppen i knoppen eller kroppen, värk och skit lite varstans.
Men jag har ändå hunnit göra en himla massa i helgen.

Fredagen bakade jag och min dotterdotter pizza, fast hon åt mer pålägg än vad som hamnade på pizzorna innan gräddning... haha!

Men smarriga blev de.



Lördagen åt jag en god frukost och sen gick resterande av dagen till att frosta av en av två frysar... Gud vad tråkigt det är... men nödvändigt.


Men oj vad nöjd man känner sig när man är klar... fingrarna var iskalla och skrumpna ungefär som om jag legat  i ett badkar några timmar ...haha! Men lyckan var när man packade in allt igen och upptäckte att jag har ett helt fack med kantareller :D 
 Och så fint det blev när det var klart.


Melanie hade nya byxorna på sig, min vinst från CoolKids, måste säga att de har fantastiskt fina kläder med hög kvalité. Kika in... ni kommer bli förvånade över de låga priserna och det fantastiska utbudet av klänningar.








Annars blev det mycket mys och barnspel och puzzel och pyssel i helgen, köpte en begagnad stol till Melanie som Emily kom och lämnade på söndagen. Tack hjärtat ♥






Och givetvis firades fars dag, med både triss och tårta :) Tack Natalie ♥
Så helgen blev ju bra trots allt :D


2 kommentarer: