fredag 15 september 2017

Med sådana vänner behöver man inga ovänner!



Jag brukar aldrig bli arg eller ledsen eller upprörd över små saker...
Så jag gissar att detta var mer än en småsak för mig!
Att vara snäll och hjälpsam har jag fått lära mig sedan jag var liten...
Omtanke, och hjälpsamhet är faktiskt viktigt för mig... men tydligen tolkar vi saker olika...VÄLDIGT olika!
När man försöker hjälpa någon och får skit för det... Nääää... då är det bra för min del...
Att bli tillsagd att passar det inte så ta bort mig som vän på sociala medier!
Vän? Nä kan nog inte kalla personen vän längre...
Moget?
Inte mycket.

Så hädanefter lägger inte jag två fingrar i kors för att vara snäll eller hjälpsam mot den personen...

En person jag faktisk försvarat när de sagt han/hon ljuger...
Men men...



Karma biter säkert personen i rumpan, som dom säger "what goes around comes around"


Så ni som är mina vänner, ni behöver inte göra som jag säger när jag ger råd men ta emot råden för det är av omtanke de ges!
Råd är ju ... ja just det ett tips, ett förslag... inget ni tvingas göra under pistolhot!
That's it!
Puss på er!


2 kommentarer: