lördag 21 september 2013

Härliga lördag ...Välkommen!

God morgon på er!
Hittills har veckan varit bra, det har blivit svampplockning, ärende så som att få i väg saker till Kemtvätten...
Bra att det finns en i byn :) Glömt lägga ut menyn så här kommer några bilder av veckans mat... Sushin är inte hemma gjort ;) 





På jobbet har det varit mycket, fått ny jobbtelefon... vi är inte riktigt vänner Samsung Galaxy 4S och jag... men kommer väl, kom tvåa i vinlotteriet och mysfikan överlevde nästan en häftig inbromsning, några kakor var glada än :) Hahaha!



Avslutade fredag med meekat kakor (Ni vet hon tokfian som är galen i Geshia)  till dessert. Men jag blev besviken...


Nu är det lördag och vi får se vad dagen har i sitt sköte :)
Kram Maya ♥

6 kommentarer:

  1. Men vart hittar jag receptet på kinagrytan!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda, sök på kinagryta längst upp på sidan

      Radera
  2. Haha!!! Det gäller att köra försiktigt, när man har glada kakor som passagerare! :D
    Några ser lite chockade ut om man säger så... ;)

    SvaraRadera
  3. Det var en välfylld svampkorg!!

    Ha en fin lördag och hälsa de övriga! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken massa svamp!!
    jag väntar på dom där trattkantarellerna! Enda svamp jag är bra på och faktiskt kan hitta!

    SvaraRadera
  5. Du verkar ha haft en bra helg

    SvaraRadera