måndag 18 juni 2012

Nu börjar det...

Så nu ska vi se om min planering håller någorlunda..
Midsommar på Fredag, första gästerna kommer på torsdag!
Ska bli så kul!
Vi hoppas vädergudarna är på vår sida :)))

Ska ni ha midsommar firade hos er eller ni är bortbjudna, eller ni kanske inte firar alls?

Vi ska ha fest för ett 20-tal goa vänner. knytkalas typ :)
Men som sagt en del kommer ju redan torsdag för att kunna vara med och fira på Midsommar morgonen när vi intar bubbel med tillbehör :)


Det ser ganska likt ut år från år :)
Här hittar ni fler bilder, den började 2005 och sen är där bilder tom. 2010... 2011 såg ut såhär!

Tyvärr kraschade min dators ena hårddisk och jag förlorade alla foto :( Tur man har några här :)
Bilden i väsnter hörn är från morgonen 2011.

Men nu ska jag snart iväg och jobba!
Tjingeling

8 kommentarer:

  1. Ser ut som ni kommer få ett kul firande!:-)

    Jag ska på två fester. Ett födelsedagskalas på dagen och ett midsommarfirande med vänner på kvällen. Ska bli kul!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det fina du som fyller år?
      Härligt med kalas på kalas.
      Vi kommer va ett glatt gäng här som startar firandet redan på torsdagen :)
      Kram

      Radera
  2. ÅH så trevligt midsommarfirande ni ska ha med gäster och massa god mat! De där små crustaderna där ser ju otroligt smarriga ut :D
    Vi har inga planer alls denna midsommar men är väl lika bra ;) Med mig är det bara fint, hoppas det är lika bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krustaderna är så enkla och snabba att göra , me like :) Och super goda!
      Det är jätte bra med mig, men hemskt vad du flyttat runt ..*fniss* Ska du stanna där du är nu så jag kan ändra länkadressen :)))
      Kram fina du ♥

      Radera
  3. Härlig tradition:)
    Vi firar i husvagnen i år!
    Kram S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det måste va mysigt, jag har aldrig bott i husvagn :)
      Känns så mysigt, ..tilläggas ska att vi har husvagn men den använder vi som gäststuga :) *fniss* får väl sova där en natt :)))
      Kram maya

      Radera
  4. Allt ser verkligen jättegott ut! Vi blir kvar på ön, ska fira hos min mamma och pappa på kvällen! Kram fina vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter mysigt! Ha en super fin Midsommar!
      Kram

      Radera