fredag 13 april 2012

Men Ojdå...




Så var det ännu en ....
Varmt välkommen nummer 19! Vem du nu än är

Follow Mayas Lilla Lusthus

Så klicka och adda mig gärna!


Idag är det jobb, ingen huvudvärk än i alla fall ...men kom som på posten i går när jag kom till jobbet!
Så det är bara att hoppas att jag slipper den idag :)
Idag är det fredagsmys Så vi får hoppas vi får en mysig kväll!
Natalie var helt slut i går... pratade med henne på morgonen och hon mådde inte alls bra :(
Nästa gång jag pratade med henne var kl 15,00 och då hade hon precis stigit upp!!! Hon hade sovit 16 timmar!!!
Min söta Natalie... Läs hennes blogg här!
Så förstår ni lite vad som händer här i våra liv! Ganska många upp och ner gångar tyvärr!

Pssst, och kommer ordverifierar upp igen så tjoa till, nu har jag ställt den på NEJ åtskilliga gånger sedan i förrgår när jag upptäckte att den var på :( Och jag vill INTE ha den på min blogg!

Glöm inte kolla in bloggen klockan 12 för att se vem som blir veckans blogg tips! Är så glad att kunna dela med mig denna sida 


Men nu ska jag rusa till bussen :)
Ha en underbar dag alla för det ska jag försöka! ♥ 



8 kommentarer:

  1. Va roligt att du får fler och fler följare! Jag har följt dig LÄNGE!

    SvaraRadera
  2. Åh tufft för din dotter med pappan =( Men hon verkar vara en stark tjej..!
    Stor kram til er båda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mycket jobbigt!
      Hon är inte så stark som hon verkar ... men hon kämpar på!

      Radera
  3. Blog Loving.... ha aldrig testat de... nu blir jag nyfiken...

    ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så smidigt att få alla inlägg där :) Så testa det! ♥

      Radera
  4. godmorgon godmorgon ^^

    ska kolla in hennes blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon behöver allt stöd hon kan få ♥

      Radera