tisdag 27 december 2011

God morgon!


Så var det vardag här igen... juldagen är lite speciell, då träffas vi hos Emily och Marcus och äter lite gott, och fikar och har liten klappjakt  ihop med Marcus familj:)
Det är så mysigt med traditioner.


Vi åt "tomtegröt" och Skink och köttbullemackor och avslutade med ett ljuvligt gottebord med hemmagjorda gräddbullar och pralibner! Så smarriga!



Efter det så skjutade Chris och Natti mig till Katrin, dom följde med in en lite stund och snackade :) Sen bar det iväg för dem ... filmmys stod på programmet!
Jag och Katrin poppade musik, och drack drinkar och dansade och snackade och hade hur mysigt som helst!
Sedan var det dags för Årets fest på Magasinet!
Och jisses vad kul vi hade! Jag tror inte vi satt ner mellan 22 -04,30... det förklarar blåsorna på mina tår!!
Träffade massor med gamla vänner och en hel hop nya med för den delen :) Otroligt kul!
Vi var inte tillbaka hos Katrin förrän vid 5,30... taxi var inte det lättaste att få tag i!
Efter lite natta mat... eehhh okej... frukost då...så stöp vi i säng.
Vaknade vid 12 och slog i gång lite kaffe... sen gick vi runt i pyjamasarna och snackade och försökte komma till liv...haha! Jag åkte hem på eftermiddagen och Chris kom och hämtade mig vid bussen. Vi käkade (Jo... Julmats rester ännu en gång) och såg film och hade en avkopplande kväll... så mysigt!

Men nu är det vardag igen och jag ska jobba... Så hej och hå!

3 kommentarer:

  1. Japp, nu är vardagen här igen. Puh!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft en mysig jul! Och gott ser det ut!!

    SvaraRadera
  3. Dom där hemmagjorda gräddbullarna ser verkligen gooda ut :) Var dom från Tinas recept?

    Mums!
    Kram

    SvaraRadera