fredag 13 maj 2011

Årets första....


Så ljuvligt... detta är Fredags mys på HÖG nivå!
Och äntligen funkar bloggen igen efter haft underhållarbete!
Sverige vann hockeyn! Härligt! Jag vet vad jag ska göra på söndag i alla fall :P Sova nyktra till och titta på Hockey.
I morgon ska jag upp kl 4, ska vara på plats hos Em kl 5,30 och bussen till Ullared går kl 6 :)
Sen är vi väl tillbaka vid 19-20 tiden och då bär det hem till Em och fixa till mig och sen ta mig till Annika på tjejfest :) Woohoo... vilken helg jag ska ha!

I dag på jobbet såg det ut så här... hihihi...

Kim och Chrisse med hundarna Hugo, Zack, Happy och Kelly

När jag kom hem så kom syrran in en runda och jag fick en present, ett durkslag, en jordgubbssnoppare och en jordgubbsskärare :)
Undra om hon är tankeläsare? Efter som vi stannade på väg hem och köpte jordgubbar... rött guld :P
Men gud så gott!
Så nu har vi invigt sommaren... med svenska jordgubbar...underbart!



9 kommentarer:

  1. Åh, så underbart gott det ser ut. Jordgubbar är bland det godaste som finns.

    Ha en bra kväll / Nettan

    SvaraRadera
  2. Ska vi träffas där då?? I Ullared alltså, Anna M och jag skall dit i morgon (det bestämde vi för ganska länge sedan).
    Kram på dig/Lotta

    SvaraRadera
  3. Hahaha... Lotta vad kul ♥ då ses vi kanske där bland alla köpglada människor :)

    SvaraRadera
  4. Maya! Visst ses vi, vi plingar varandra./Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej! Det ser gott ut ! Tyvärr så tål inte Lilly jordgubbar då hon är allergisk. Här har det åskat natten mot torsdag. Det var i kanten av sjön Yngaren som den var. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  6. ÅH så gott!!!! Jag kan riktigt känna smaken!! Ett elände att komma hit eftersom du ofta frestar med smarriga saker hehe. Trevlig helg!! Kram

    SvaraRadera
  7. MUMS va gött med jordgubbar.
    Men, äré nån smak på de ännu..??

    Naawww.. va sköjj med en Ullareds-rsa.. vart de mycké shoppande..??
    Vill oxå dit..

    DIT ska jag absolut nu när jag börjar att gå ner i vikt,, gud va sköjj det ska bli att shoppa kläder sen.
    Men, vi ska nog upp dit en sväng innan dess... *tror jag i alla fall*

    Ha en finfin dá med hockey som avslutning ikväll, gubben ska titta men inte jag. Är inte ett piss intresserad.. // Kramen

    SvaraRadera