lördag 22 maj 2010

Lördag morgon...

God morgon!
Oj vad vi var tröttmössor i går, både jag och Chris.
Men vi somnade mätta och belåtna ..haha.
Chris va i alla fall så smart att han gick och la sig, inte jag inte... jag skulle ju bara se klart filmen!
Chris väckte mig 03,15 på soffan, när han steg upp!
Hahahaha... men han somnade innan 9... vi är som 2 bättre pensionärer *ASG*
Men jag vaknade innan 6 i morse och Chris har varit uppe sedan 3,15 ...haha.
Men vi hade en mysig kväll!                                                                                                                                         
        

Vi åt Räkpaj som vart underbart god! Vi provade "Väskvinet" Och till dessert åt vi Key Lime Pie.
Recept och recension  kommer sen!


Filmen vi tittade på?.... En gammal rolig film som Natalie valt på Lovefilm.se 17 Again
                                                                                                                                  
Har ni sett den? Typiskt en "ungdomsfilm" men den är kul! 
Och givetvis såg vi mitt favorit program på TV ..Så ska det Låta :)
Tror Natalie var ganska nöjd med att tillbringa kvällen med sin syster :) och slippa oss...haha!
Idag blir det hockey, hallontårta (Natti beställt) och Kyckling till middag! ... recept har jag inte klurat ut än!
Men det kommer!
Ha en underbar lördag!
Tjingeling!




2 kommentarer:

  1. God morgon, Maya!

    Men visst är det skönt att gå upp tidigt, man får så mycket mera dag, då. :-)

    Räkpajen ser verkligen god ut, den ska jag nog testa fast inte denna helgen, kanske nästa.

    Jag och Robert åker till min syster i Mölndal idag och klipper oss. Stefan blir kvar hemma och ska klippa gräset. Det är premiärturen som vi inte kunnat göra tidigare pga att klipparen inte ville starta. Men vi har fått så underbara grannar, så nu går den.

    Ha en underbar helg och hälsa Chris och Nattis.

    Kramiz Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Maya.

    Får tacka för dina kommentarer i min blogg, själv har jag varit lite dålig på att kommentera, men nu hittade jag i alla fall hit.

    Önskar Dig och familjen en riktigt trevlig helg.
    Kram från Nilla.

    SvaraRadera